Ungerådgiver til Aarhus Nord

Rådgiver til Aarhus Nord med fokus på studiemiljøet

 

Vi er på udkig efter dig, der er god til at møde de unge kunder, og kan rådgive dem om alt det, der er vigtigt for denne kundegruppe. Sørge for, at de unge altid kender deres muligheder i Sparekassen.

 

Behovsafdækningen af kunderne kan være alt fra unge studerende, der skal have luft i økonomien til at købe det næste semesters studiebøger, til parret, måske familien, der skal ud at købe den første bolig, sælge deres nuværende eller har en drøm om nybyggeri.  

 

Der står en eksisterende kundeportefølje og venter på dig – den har en størrelse, der gør, at du også har rig mulighed for at byde nye kunder velkommen. Dit succeskriterie er, at få opbygget så tæt en relation, at kunderne ønsker at have dig som rådgiver i mange år.

 

Størstedelen af din tid, kommer du til at bruge på at rådgive og fastholde de mange kunder, vi allerede har, men du skal også være med til at tiltrække nye og i et vist omfang deltage i udadvendte aktiviteter på uddannelsesinstitutioner og messer.

 

Du er en dygtig rådgiver eller godt på vej til at blive det.

    

Et job med udvikling

Du bliver en del af et stærkt og nyere ungeteam i Aarhus Nord afdeling.

Vi har vores egen ungeafdeling med en utraditionel indretning og bor samtidig dør om dør med en større afdeling, så vi har gode muligheder for at sparre med andre kolleger. Vi glæder os meget til at udvikle os selv og vores team sammen med dig.

 

Du er selv med til at sætte rammerne for, hvad din arbejdsdag skal indeholde. Du får lov til at vokse med opgaven og har frihed under ansvar til at arbejde med de forskellige typer af kunder.

 

Har du fået lyst til at høre mere, er du velkommen til at ringe til privatkundechef i Aarhus Nord Tim Ladefoged på: 26 35 64 22 eller HR-partner Lone Kjær Stampe på mobil: 26 87 29 85.


Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende.

 

Om os

Sparekassen Kronjylland er landets 8. største pengeinstitut, og vi er mere end 700 ansatte fordelt på 50 afdelinger rundt i landet. Mens andre store banker centraliserer og samler i callcentre, går vi den modsatte vej, åbner nye afdelinger og tilbyder vores kunder en personlig rådgiver. Det har vi så stor succes med, at efterårets EPSI-undersøgelse blandt de danske banker har slået fast, at vores kunder er de allermest tilfredse.  Vi har en flad struktur og er tilmed blevet kåret til Danmarks bedste arbejdsplads af Great Place to Work. Du kan derfor se frem til en arbejdsplads, der går op i både tilfredse kunder og medarbejdere – og som ser en tæt sammenhæng mellem de to.