Erhvervsmedarbejder til Odense

Vi åbner i Odense – vil du være med?

 

Vi søger erhvervskundechef, privatkundechef, kunderådgivere, erhvervsrådgiver, erhvervs- og kundemedarbejder

 

Danmarks største sparekasse kommer nu til Odense, hvor vi åbner en ny afdeling. Hvis du vil opleve pionerånden ved at åbne noget nyt, mærke fornemmelsen af at skabe en succes og blive en del af et hold med samme mål, så har du nu chancen. Sparekassen Kronjylland har de seneste tre år åbnet otte afdelinger, så du og dine kolleger får masser af opbakning fra organisationen, samtidig med der lokalt er en meget høj grad af frihed til, at du og dine kolleger kan skabe lige præcis den afdeling, der bedst passer til Odense.

 

Du kan læse mere om åbningen i Odense i vores pressemeddelelse her.

 

Mange banker sender deres kunder i callcentre. Det gør vi ikke. Vi tror stadig på den personlige rådgivning og mødet mellem mennesker. Som medarbejder er det derfor helt afgørende, at du kan lide at tale med kunderne og er naturligt nysgerrig på andre mennesker. Mennesker og relationer er nemlig nøgleord for os.

 

Derfor er det også helt naturligt, at vi endnu ikke ved præcis, hvor i Odense afdelingen kommer til at ligge. Vi begynder nemlig med menneskene. Vi har allerede vores afdelingsdirektør – men vi har brug for minimum syv medarbejdere mere. Vi søger derfor en erhvervskundechef, en privatkundechef, en erhvervsrådgiver, to kunderådgivere, en erhvervsmedarbejder og en kundemedarbejder. Fælles for alle er udover det menneskelige, at fagligheden naturligvis skal være i orden. Kompetent er en kerneværdi for os, da kunderne skal kunne stole på den rådgivning, de får. I Sparekassen er det sådan, at du som rådgiver aldrig må råde kunderne til at købe et produkt, de ikke har brug for. Derfor har vi eksempelvis heller ikke individuelle salgsmål, men fokuserer på kundetilfredshed.

 

Erhvervskundechef og privatkundechef:

Som leder i Sparekassen Kronjylland er du ambitiøs, passioneret, nysgerrig og skaber resultater gennem samarbejde.  Din dialogform er tillidsskabende, og du bruger feedback til at udvikle og motivere.

 

Rådgiver:

Udover fagligheden er det selvfølgelig helt afgørende, at du særligt som rådgiver formår at skabe din egen portefølje. Du skal være opsøgende samt have, skabe og bruge dit netværk til at få nye kunder. Det giver en enorm energi i en afdeling, når alle skal ud i marken at skabe en portefølje, men det kræver selvfølgelig også mod. Til gengæld tør vi godt love, at arbejdet med at etablere den nye afdeling bliver en utrolig spændende tid i dit arbejdsliv.

 

Support:

Som erhvervs- og kundemedarbejder er fagligheden også afgørende. Kunderne skal kunne stole på, at der ikke er fejl i de ting, de får, ligesom du skal løse opgaverne, så rådgiverne kan bruge mest muligt tid sammen med kunderne. Derudover har du en vigtig opgave i ofte at være det første ansigt, kunderne møder, når de kommer ind i afdelingen, ligesom du har opgaver i forhold til at booke møder og sikre gode kundeoplevelser. Det giver en afvekslende hverdag, hvor du er helt central for afdelingens succes.

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-partner Mette Fabrin på 3070 8619 eller mail mdfa@sparkron.dk. Vi holder løbende samtaler og forventer, at du kan starte 1. august 2019.

 

 

Du søger her:

 

Erhvervskundechef:

 

Privatkundechef:

 

Kunderådgiver:

 

Erhvervsrådgiver:

 

Kundemedarbejder:

 

Erhvervsmedarbejder:

 

 

Om Danmarks største sparekasse:

 

Sparekassen Kronjylland har cirka 750 medarbejdere og er landets 8. største pengeinstitut. Afdelingen i Odense bliver vores afdeling nummer 51, og den bliver en del af vores Område Syd & Øst, der desuden dækker Sparekassens afdelinger i det sydlige Jylland og på Sjælland.

Som garantsparekasse har Sparekassen Kronjylland ingen ejere og kan derfor tænke mere langsigtet. De seneste år har det eksempelvis betydet, at vi har åbnet nye afdelinger og undladt at indføre negative renter på indlån, mens mange af konkurrenterne er gået den modsatte vej. Vi er
en sparekasse, der tør gå mod strømmen, og som for alvor har succes med den personlige kunderådgivning. Vi er stolte af, at efterårets EPSI-undersøgelse af de danske pengeinstitutter slog fast, at vores kunder er blandt de mest tilfredse i sektoren. Derudover er Sparekassen blevet kåret til en af Danmarks bedste arbejdspladser af Great Place to Work.

 

Hovedsædet ligger i Randers, men Sparekassen har en flad og decentral struktur, som betyder, at den enkelte afdeling har en stor grad af frihed til at træffe de rigtige beslutninger for deres kunder.