Kundemedarbejder til Odense

Danmarks største sparekasse kommer nu til Odense, hvor vi åbner en ny afdeling. Hvis du vil opleve pionerånden ved at åbne noget nyt, mærke fornemmelsen af at skabe en succes og blive en del af et hold med samme mål, så har du nu chancen. Sparekassen Kronjylland har de seneste tre år åbnet otte afdelinger, så du og dine kolleger får masser af opbakning fra organisationen, samtidig med der lokalt er en meget høj grad af frihed til, at du og dine kolleger kan skabe lige præcis den afdeling, der bedst passer til Odense.

 

Mange banker sender deres kunder i callcentre. Det gør vi ikke. Vi tror stadig på den personlige rådgivning og mødet mellem mennesker. Som medarbejder er det derfor helt afgørende, at du kan lide at tale med kunderne og er naturligt nysgerrig på andre mennesker. Mennesker og relationer er nemlig nøgleord for os.

 

Derfor er det også helt naturligt, at vi endnu ikke ved præcis, hvor i Odense afdelingen kommer til at ligge. Vi begynder nemlig med menneskene. Vi har allerede vores afdelingsdirektør – men vi har brug for minimum syv medarbejdere mere. Vi søger derfor en erhvervskundechef, en privatkundechef, en erhvervsrådgiver, to kunderådgivere, en erhvervsmedarbejder og en kundemedarbejder. Fælles for alle er udover det menneskelige, at fagligheden naturligvis skal være i orden. Kompetent er en kerneværdi for os, da kunderne skal kunne stole på den rådgivning, de får. I Sparekassen er det sådan, at du som rådgiver aldrig må råde kunderne til at købe et produkt, de ikke har brug for. Derfor har vi eksempelvis heller ikke individuelle salgsmål, men fokuserer på kundetilfredshed.

 

Support

 

Som erhvervs- og kundemedarbejder er fagligheden afgørende. Kunderne skal kunne stole på, at der ikke er fejl i de ting, de får, ligesom du skal løse opgaverne, så rådgiverne kan bruge mest muligt tid sammen med kunderne. Derudover har du en vigtig opgave i ofte at være det første ansigt, kunderne møder, når de kommer ind i afdelingen, ligesom du har opgaver i forhold til at booke møder og sikre gode kundeoplevelser. Det giver en afvekslende hverdag, hvor du er helt central for afdelingens succes.

 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-partner Mette Fabrin på 3070 8619 eller mail mdfa@sparkron.dk. Vi holder løbende samtaler og forventer, at du kan starte 1. august 2019.