Kunderådgiver til Ry

Vil du være kunderådgiver i en afdeling, hvor du får frihed under ansvar til at udleve Sparekassens kundeløfter og skabe de bedste kundeoplevelser gennem en tæt kundekontakt? Så tilbyder vi en spændende portefølje af privatkunder i Danmarks 8. største pengeinstitut.

 

Jobbet kræver, at du har energi og lyst til at være med i et højt tempo i en velfungerende afdeling, hvor du og dine kolleger er sammen om at nå afdelingens mål. I afdelingen har vi en fin blanding af private kunder, erhverv og mindre erhverv. Du får ansvaret for at rådgive og udbygge en eksisterende portefølje af gode privatkunder.

 

Hvem er vi på udkig efter?

 

Du har den finansielle baggrund på plads og kan selvstændigt give dine kunder en god rådgivning, der når hele vejen rundt, når du møder dem i afdelingen, over mail, via telefon, i netmødet eller hjemme hos kunden. Da du får en kundeportefølje med plads til flere spændende privatkunder, er det vigtigt, at du er opsøgende og har modet til at gå foran i kontakten til potentielle kunder. Du formår også at bringe dit eget netværk og kunderne i spil og deltager gerne i lokale arrangementer sammen med dine kolleger.

 

Det er vigtigt, at du:

•har mindst nogle års erfaring med rådgivning af privatkunder

•er udadvendt og spreder arbejdsglæde i dagligdagen

•er nysgerrig og proaktiv af natur og har lyst til at kontakte og udfordre både eksisterende og nye kunder

•er en holdspiller, der via sparring, vidensdeling og hjælpsomhed har fokus på at spille holdet bedre

•bliver motiveret i et job, hvor store frihedsgrader kræver høj selvstændighed

•er drevet af at give gode kundeoplevelser og at skabe stærke langvarige relationer samt gode løsninger for kunden og Sparekassen

 

Hvad kan du forvente?

 

Du får rig mulighed for at udfordre og udvikle dig selv fagligt og personligt i en mindre afdeling, hvor holdånden er helt central, og hvor stort engagement og højt humør tegner stemningen. Succes er noget, vi skaber sammen, og din tid bruger du til det, du er bedst til: at give kunderne en god rådgivning. Hos os har du således for alvor mulighed for at dedikere dig selv og din tid til kunderne.

 

Vi tilbyder en stilling i en organisation, der tør skille sig ud. Vi åbner nye afdelinger og vægter den personlige rådgivning højt, mens mange af de større banker samler rådgiverne i callcentre. Ifølge efterårets EPSI-undersøgelse af de danske banker er vores kunder blandt de mest tilfredse – og vores medarbejdere har kåret os til en af Danmarks bedste arbejdspladser.

 

Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Anne-Vibeke Frengler på telefon: 87 62 32 14 eller mobil: 26 87 29 72, hvis du vil høre mere om stillingen.

 

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler.

Ansøgningsfrist: 1. august 2019