Kunderådgiver til Auning

Har du lyst til nye udfordringer og en tæt kundekontakt - på Europas bedste arbejdsplads? Så har vi lige nu et spændende rådgiverjob med en god kundeportefølje af tilfredse kunder, tæt forbindelse til lokalområdet, stor opbakning fra byens borgere og et team af gode kolleger i vores afdeling i Auning.

 

Vi er på udkig efter dig, der lever i mødet med kunderne, og med smil på læben elsker at rådgive om alt fra bolig til pension og investering. Du finder stor motivation i at gøre en forskel for kunderne.

Der venter dig et alsidigt job og spændende udfordringer. Du har eksempelvis mulighed for at få ansvar for mindre erhvervskunder. Udover en tæt kundekontakt får du engagerede og erfarne kolleger at sparre med og rig lejlighed til at bidrage med din faglige viden, motivation og gode idéer.  

 

I jobbet kan du glæde dig til:

• At bringe dig selv, din faglighed, ordentlighed og dit kredithåndværk i spil hver dag. Du får brugt din finansielle viden fuldt ud, når du giver dine kunder flere muligheder gennem din grundige rådgivning

• At blive ansvarlig for en fuld kundeportefølje. Du skal ikke kun være god til at rådgive, men du er også initiativrig, nysgerrig, og formår at udfordre og opsøge muligheder, der kan udvikle din portefølje

• Med din gode energi og aktivering af dit netværk at bidrage til forretningen og teamet. Du får energi af at dele dine ideer i en hverdag, hvor vi prioriterer både det faglige og sociale miljø

• At deltage i - og have indflydelse på - aktiviteter i og uden for afdelingen

• At være en del af et ambitiøst hold, hvor vi både kan lide at spille hinanden endnu bedre og at have det sjovt, mens vi skaber gode kundeoplevelser  

 

Du er måske den rette på holdet, hvis…

Du har den finansielle uddannelse på plads og mindst et par års erfaring med at rådgive din egen kundeportefølje og proaktivt at opsøge nye forretningsmuligheder. Din tillidsvækkende facon gør det let for dig at komme i dialog med kunder og kolleger og at opbygge værdifulde relationer.

 

Du har holdånd, er handlekraftig og motiveres af at skabe resultater, der kan mærkes – både hos kunderne og i afdelingen.

 

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

Vi tilbyder dig en høj grad af frihed under ansvar i et job, hvor du selv er med til at sætte dagsordenen. Du får i høj grad mulighed for at udfordre og udvikle dig selv både faglig og personligt samt for at påvirke afdelingens fortsatte succes. Du bliver en del af et team på i alt ni kolleger, der dækker alle fagligheder, så det giver gode muligheder for sparring og en fleksibel hverdag.

 

Har du lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsdirektør Henrik Tind på 22 95 05 77 eller HR-partner Henriette Rugi Dahl på 26 87 29 83.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi har stolen klar til dig.